niedziela, 27 lipca 2014

this sh*t is bananas

Kiedy namawiałam Marcina do zakupu tej koszulki, wiedziałam już, że będę mu ją podbierać. Proporcjonalnie, dla mnie robi za krótką sukienkę. Jest to dobre rozwiązanie na takie duszne i gorące dni, jak dzisiaj, kiedy należałoby nakładać na siebie jak najmniej ubrań. Równie istotne są materiały jakie wybieramy w taką pogodę. Nie duśmy swojej skóry i decydujmy się na naturalne tkaniny, takie jak bawełna, wiskoza, len czy modal. Jako dodatki wybrałam panterkowe espadryle i czapkę z tym samym motywem. Na ramieniu moja ulubiona torebka, którą kupiłam w lumpeksie. Jest zrobiona z naturalnej skóry i mnie sluży już kilka lat, a podejrzewam, że ma dobrych kilkanaście... 

Dress - BF's tee | Shoes - H&M (similar here/podobne tutaj) | Cap - Ebay | Handbag - Vintage | Watch - Geneva | Bracelet - By Dziubeka

13 komentarzy:

  1. Super! Chociaż dla mnie bardziej to jest tunika niż sukienka ;) Genialnie wyglądałaby do legginsów w chłodniejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki z lumpeksów są najlepsze - skoro już trochę przeżyły, to wiadomo, że nam też będą dobrze służyły :)
    Bardzo podoba mi się to ostatnie zdjęcie po prawej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja . ;) Czasem dobrze jest zajrzeć do męskiej szafy . ;p
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. masz cudny kolor włosów, tak na wstępie. ;) a męska szafa to idealne miejsce dla kobiety, sama tak ostatnio stwierdziłam, chociaż mój takiej koszulki akurat nie ma, a szkoda, bo wygląda szałowo. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, trzecie zdjęcie jest zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Takie przewiewne rzeczy najlepsze na upały. :)
    Nadal nie mogę wyjść z zachwytu Twoim kolorem włosów!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna stylizacja! pasuje do Ciebie!

    http://agabierko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super! bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja :) ślicznie wyglądasz Kochana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.